Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
niewiem ktory numer xP
Strona Główna | 17339 | Ksiega Gości | Dodaj do Ulubionych

-----**-----


niewiem ktory numer xP

Heh zapomnialem juz ktory numer notki, dawno tutaj nie bylem. Jest to sumie wina mojego sprzetu komputerowego ;P Mialem pierwsze spotkanie z instalacja linuxa. Efekt byl daremny, poniewaz utracilem wszystkie zdjecia z wojska. Nie zrobilem sobie kopi na cd. A ze pogubilem sie w partycjonowaniu to poszlo. Lin'a tez nie zainstalowalem. Fakt ze to podobno nie byla moja wina bo blad jest w instalce. No ale za drugim razem juz poszlo dobrze :] Dobra konic pisania o kompie bo to nie jest wazne.

Hm chyba nic wielkiego sie nie wydarzylo przez kilka dni. Z pania K. jestem hm w dobrym bym powiedzial kontakcie. Zostalismy chyba przyjaciolmi - tak bezslownie. Nic juz Jej nie wyjasniam, niechce niczego naprawiac. Niech jest jak jest. Przez moje wyjasnianie chyba wiecej zepsulem niz naprawilem.

W zyciu nic nie przychodzi latwo, ale jesli teraz bede twardy i zapomne o Niej o calym czasie spedzonym we dwoje to da to efekt za miesiac dwa .. Bede szczesliwym wolnym czlowiekiem, ktory w kazdej chwili bedzie mogl sie zakochac ponownie nie pamietajac o zlych chwilach spedzonych na przepraszaniu, ponizaniu sie! i naprawianiu czegos co nie bylo moja wina do konca.
Mysle ze tyle na dzis starczy :)

Do nastepnego...

roll, 19/10/2008 11:12:42
[Powrót] Komentuj
angelomio

brak www
data: 28/02/2009 14:44:41
centrum2.piekary.net
IP: 87.101.32.140
To fajnie ze się zgadzamy :) ;*
Karuś:D

brak www
data: 28/02/2009 14:26:36
fbe90.internetdsl.tpnet.pl
IP: 83.13.30.90
tak Dawid zostalismy przyjaciolmi:* tak mysle:P




-----**-----


roll

Dodaj do Ulubionych

-----**-----




-----**-----


2010
Styczeń
2009
Listopad
Październik
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
2008
Listopad
Październik


-----**-----


Ksiega Gości |2| Dodaj do Księgi

-----**-----




-----**-----






-----**-----


powered by: blog4u
lay by: Shadow